Вітаємо учасників онлайн-семінару регіональної школи новаторства!

15 листопада 2016 р.

Смородська Світлана Миколаївна

Інформаційно-навчальне середовище навчального закладу в умовах запровадження Концепції «Нової української школи»
Смородська Світлана Миколаївна, заступник директора з виховної роботи Знам'янської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів Кіровоградської області

        1. Актуальність проблеми, наукове обґрунтування.


18 серпня 2016 року, під час педагогічної конференції «Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти у 2015/2016 навчальному році та завдання на 2016/2017 навчальний рік» Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич презентувала Концепцію «Нової української школи» – ідеологію реформи середньої освіти. 
“Наше завдання – кожній дитині дати доступ до якісної освіти. Успіх України в тому, щоб побудувати суспільство освіченого загалу, бо кожна дитина, не залежно від її здібностей, має право на успіх в житті, на максимальне розкриття власних здібностей, яке може запропонувати якісна освіта”, - наголосила Лілія Гриневич.
За експертними прогнозами, у 2020 році найбільш затребуваними на ринку праці будуть вміння навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі.
Але поки що українська школа не готує до цього.
Спосіб навчання в сучасній українській школі не мотивує дітей до навчання.
Учителі використовують переважно застарілі дидактичні засоби. Багато педа­гогів ще не вміють досліджувати проблеми за допомогою сучас­них засобів, працювати з великими масивами даних, робити і пре­зентувати висновки, спільно працювати он-лайн у навчальних, соціальних та наукових проектах тощо.
Наскрізне застосування інформацій­но-комунікаційних технологій в освіт­ньому процесі та управлінні заклада­ми освіти і системою освіти має стати інструментом забезпечення успіху Нової школи. 

5 коментарів:

  1. Інформаційно-навчальне середовище навчального закладу в умовах запровадження Концепції «Нової української школи» дуже актуальна тема сьогодення. Мені сподобалось докладне викладення матеріалу з практичного боку

    ВідповістиВидалити
  2. Цікава і змістовна робота. Прослідковується системність у роботі закладу із застосування ІКТ в навчально-виховному процесі. Досвід роботи викладений у матеріалі щодо формування інноваційного стилю педагогічної діяльності надзвичайно цікавий, докладний та висвітлений із практичної точки зору.

    ВідповістиВидалити
  3. Тема дуже актуальна. Матеріал викладено послідовно. Приєднуємося і - працюємо. Всім - успіхів!

    ВідповістиВидалити
  4. Вражає великим розмахом робота закладу!Молодці! Є чому у вас повчитися!Тематика статті сучасна.Видно, що ви йдете в ногу з життям.Бажаю здійснення всіх ваших задумів!

    ВідповістиВидалити
  5. Досить грунтовна і змістовна робота. Добре висвітлено роботу колективу Знам'янської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів в розрізі створення єдиного інформаційного простору. Але нові тендеції розвитку нової української школи ставлять перед нами нові завдання, які плануємо успішно реалізовувати!

    ВідповістиВидалити