Вітаємо учасників онлайн-семінару регіональної школи новаторства!

15 листопада 2016 р.

Сергата Світлана Миколаївна

Формування інноваційного простору навчального закладу як умова професійного розвитку педагогів
Сергата Світлана Миколаївна, завідувач методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації

          У виступі презентовано Інтернет-семінар як форму роботи із заступниками керівників навчальних закладів щодо формування інноваційного простору навчального закладу. Охарактеризовано складові інноваційного простору навчального закладу, а саме: імідж сучасного вчителя, моніторинг професійного рівня педагогічних працівників. Висвітлено реалізацію поставленої проблеми в системі методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладівНовомиргородського району.
         З метою створення оптимальної системи роботи з педагогічними кадрами, методичного супроводу формування інноваційного простору навчальних закладів Новомиргородського районута задля підвищення ІКТ-компетентності заступників керівників навчальних закладів проведено Інтернет-семінар з проблеми «Формування інноваційного простору навчального закладу як умова професійного розвитку педагогів». Матеріали семінару оформлені у вигляді навчально-телекомунікаційного проекту у форматі онлайн-презентації- спільної навчально-пізнавальної творчої діяльності учасників семінару, організованої на основі комп'ютерної телекомунікації та спрямованої на досягнення спільного результату діяльності. Посилання на спільну онлайн-презентацію розміщенона сайті районного методичного кабінету http://novo_rmk.klasna.com/uk/site/raionnii-internet-seminar.html.
У рамках семінару заступники керівників навчальних закладів мали змогу ознайомитися з теоретичним аспектом поняття «освітній простір» (слайд № 2), опрацювати складові інноваційного освітнього простору навчального закладу (слайд № 3), переглянути презентацію «Сучасні підходи до оцінювання педагогічної діяльності вчителя» та  прочитати матеріал «15 характеристик сучасного педагога» (слайд № 4). У формі методичного діалогу заступники керівників навчальних закладів висвітлили власний досвід з формування інноваційного простору навчального закладу (слайди №5-6). Для зворотнього зв’язку по завершенню семінару учасникам запропонована онлайн-анкета в Google формахза посиланням http://novo_rmk.klasna.com/uk/site/raionnii-internet-seminar.html
Аналізуючи спільну презентацію та результати анкетування, можна зробити висновок, що така форма роботи як Інтернет-семінар у форматі спільної онлайн-презентації реалізує наступні завдання у системі методичної роботи з педагогічними кадрами:
-  забезпечує розвиток науково-методичного освітнього середовища району,
-   підвищує рівень професійної компетентності педагогічних працівників;
- сприяє поширенню досвіду з організації методичної роботи в навчальному закладі;
- сприяє координації діяльності педагогічних колективів у створенні інформаційно-освітніх середовищ навчальних закладів;

- сприяє ефективному використанню ІКТ для вирішення професійних завдань (пошуку необхідної інформації, оформлення результатів роботи у вигляді спільної презентації тощо).

21 коментар:

  1. Цікава і змістовна форма роботи - Інтернет-семінар. Зручно, що матеріали можна переглядати в будь-який час, не потрібно їхати до місця проведення семінару, можна "і себе гарно представити, і на інших подивитися". Мені сподобалася Ваша стаття, буду творчо використовувати Ваш досвід. Подальших Вам успіхів!

    ВідповістиВидалити
  2. Інтернет-конференції є сучасним інструментом інформаційних технологій і сприяють налагодженню живих комунікацій. Вона дає можливість ознайомитися з новими підходами до організації навчально-виховного процесу, прийняти участь в обговоренні актуальних питань, познайомитись з інноваціями, що відбуваються в сучасному освітньому просторі.
    Дякую за цікаву інформацію та корисний досвід роботи. Бажаю успіху!

    ВідповістиВидалити
  3. Інтернет-конференції є сучасним інструментом інформаційних технологій і сприяють налагодженню живих комунікацій. Вона дає можливість ознайомитися з новими підходами до організації навчально-виховного процесу, прийняти участь в обговоренні актуальних питань, познайомитись з інноваціями, що відбуваються в сучасному освітньому просторі.
    Дякую за цікаву інформацію та корисний досвід роботи. Бажаю успіху!

    ВідповістиВидалити
  4. Погоджуюсь з колегами! Інтернет-семінари є цікавими, і в той же час, корисними формами проведення методичної роботи району. Заступник директора у вільний для себе час може опрацювати всі матеріали, зробити висновки, обміркувати все побачете. Такі семінари практикують педагогів у використанні ІКТ. Дякую Вам за організацію таких семінарів в нашому районі)

    ВідповістиВидалити
  5. Проведення інтернет-семінарів дає позитивні моменти та результативність в роботі освітян Новомиргородщини.Забезпечує необхідний рівень функціонування і розвитку системи освіти району. Спостерігається значне підвищення активності педагогів під час проведення таких заходів. У більшості вчителів формуються основні групи педагогічних компетентностей. Значна частина з них оволоділа навичками застосування інтерактивних форм і методів роботи.
    Дякуємо Вам за плідну роботу та організацію цікавого навчально-виховного процесу!

    ВідповістиВидалити
  6. Дійсно, така форма проведення методичних заходів є зручною, раціональною, ефективною.Дякую, Світлано Миколаївно, за ваш творчий неспокій та ентузіазм.Бажаю нових здобутків!

    ВідповістиВидалити
  7. Ми живемо в час розквіту інформаційних технологій, проникнення яких відбувається в усі галузі і сфери життєдіяльності людини. Не є виключенням і професійна діяльність вчителя. Пошук матеріалів і публікацій, ознайомлення з новинками в педагогічній праці - це далеко не повний перелік дій і операцій, які виконуються з використанням комп'ютерної техніки .
    Вагоме місце серед інформаційних технологій, які використовуються вчителями, займають інтернет-технології. Адже для вчителя глобальна мережа Інтернет сьогодні - це засіб пошуку інформації і можливість ознайомлення з результатами останніх досліджень, on-line спілкування і використання електронної пошти.
    Так, саме інтернет-семінар дає можливість економно використовуючи свій час, опрацьовувати необхідні матеріали робити висновки.Дякуємо Вам за цікаву організацію методичної роботи.

    ВідповістиВидалити
  8. Брижицька О.Л.Інтернет-семінари все частіше використовуються у сучасному освітньому просторі та у випадках, коли цікавого доповідача складно запросити в гості. У даній статті Світлана Миколаївна розкриває можливість ефективної роботи з педагогічними працівниками, використовуючи найсучасніші тенденції інформаційних систем. Промовець може показувати свої слайди та вести розповідь по інтернету, а може просто розмістити матеріали, які будуть доступні широкому колу педагогів і не тільки для застосування в роботі, дискутування з певних проблем, а також обміну думками та ефективної самоосвіти.

    ВідповістиВидалити
  9. Організація та проведення інтернет-семінарів є особливо ефективним при плануванні роботи з керівними кадрами навчальних закладів. Це дає можливість залучити до роботи більше учасників семінару, ознайомитися з їх досвідом роботи. Учасники таких семінарів мають можливість, крім онлайн-спілкування, створювати спільні презентації, що спонукає до пошуку, ефективного використання ІКТ. Досвід роботи Світлани Миколаївни в плані організації та проведенні інтернет-семінарів досить вагомий і заслуговує уваги.

    ВідповістиВидалити
  10. Підтримую думку колег щодо проведення такої форми, як інтернет-семінар для керівних кадрів. Є можливість розкритися як особистість у освітньому просторі, поділитися своїми напрацюваннями, переглянути подані матеріали в любий час, взяти корисні поради для застосування у роботі навчально-виховного процесу. Проблема даного інтернет-семінару є актуальною у нашому сьогоденні . Вдало підібрані форми й методи роботи спонукають до підвищення фахової майстерності, розвитку творчого потенціалу педагогічних кадрів.
    Світлано Миколаївно! Бажаю Вам успіхів у подальшій роботі, творчих злетів.

    ВідповістиВидалити
  11. Впровадження інтернет-семінарів це перший крок у розвитку сучасної роботи методичної служби та раціональне проведення семінарів вцілому, це не лише економить час,але спонукає до опанування вчителем веб-ресурсів, що призводить до підвищення професійності педагога.

    ВідповістиВидалити
  12. На мою думку, із різномаїття веб-ресурсів, які пропонує нам сьогодення, впровадження інтернет - семінарів є найбільш раціональним та дієвим. Приклад, описаний Сергатою С.М. є найкращим підтвердженням цього. Автор пропонує і показує як саме можна використовувати доступні веб ресурси у роботі з педагогічними кадрами, максимально залучаючи їх до науково- методичної роботи і при цьому мінімалізуючи їх відрив від повсякденних справ.

    ВідповістиВидалити
  13. Раїса Якубцова
    Цілком підтримую ідею впровадження в практику роботи методичної служби форми роботи запропоновані Світланою Миколаївною, адже он – лайн взаємодія дозволяє якісно організувати науково – методичний простір для освітян району, створює оптимальний доступ до інформації, дає можливість поділитися досвідом роботи,забезпечує необхідну методичну допомогу педагогам.

    ВідповістиВидалити
  14. Дмитро Красюк
    Веб-семінар, дає можливість не виходячи з кабінета ділитись своїм досвідом з усим світом, ділитись своїм досвідом, і радіти тому, що твої розробки та напрацювання стали основою для роботи інших педагогів. Дякую Вам за проведення такої форми роботи.
    Успіхів Вам та міцного здоров’я.

    ВідповістиВидалити